Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Coperti de prin lume #2

Astazi am sa va prezint alte cateva coperti adunate de prin lume ale aceleiasi carti. Este vorba despre cartea Starcrossed care face parte din seria cu acelasi nume, serie ce contine trei carti.
Starcrossed vorbeste despre poveste Helenei care incearca sa il omoara pe Lucas, cel mai frumos si popular baiat din scoala, chiar in fata liceului.
Observand ca face din ce in ce mai multe greseli de genul ,Helen crede ca isi pierde mintile. De fiecare data cand este langa Lucas sau langa alt membru alt familiei vede trei fantome femei care plang cu lacrimi de sange. Curand afla ca ea si Lucas sunt predestinati sa joace rolurile principale intr-o tragedie greaca in care Cele Trei Ursitoare insista ca istoria sa se repete din nou si din nou.

 Iar aici sunt copertiile din alte tari. Care va place?

                            Franta                                Germania                                                Grecia

                            Serbia                                Suedia                                   Spania

          
                                                              America

5 comentarii:

  1. doamne cefrumoase sunt copertile..imi place cea din America si cea din Germania

    RăspundețiȘtergere
  2. E una dintre cartile mele preferate, dar la noi coperta nu e asa de frumoasa. Cel mai mult imi place cea din America.

    RăspundețiȘtergere
  3. WoW, ce bine arata! iar despre carte am auzit doar lucruri bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe langa cea din America , cea din Spania mi se pare super draguta. Ce pacat ca nu avem si noi o coperta ca una dintre cele de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cea din Suedia. si incearca sa mai faci aceasta rubrica, fiindca mi se pare extrem de ineteresanta, vedem si noi cum arata copertile din alte tari, practic diferenta dintre noi si altii

    RăspundețiȘtergere