Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

vineri, 26 octombrie 2012

Cartea zilei #14


Jonathan Lethem  

Orfani în Brooklyn


Traducere: Irina Negrea
ISBN: 978-973-102-364-9
Nr pagini: 464
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2011

Pret: 39.90 lei


Roman distins cu NATIONAL BOOK CRITICS AWARD 1999 şi GOLD DAGGER AWARD 2000
Declarat Cel mai bun roman al anului 1999 de ESQUIRE, MCSWEENEY’S, TIN HOUSE, THE NEW YORK TIMES ŞI PARIS REVIEW.
Lionel Essrog este măscăriciul Brooklynului, un orfan pe care impulsurile sindromului Tourette de care suferă îl fac să latre, să numere şi să masacreze limba engleză în cele mai surprinzătoare şi originale moduri. Împreună cu trei veterani de la Orfelinatul pentru băieţi St Vincent, el munceşte pentru agenţia de detectivi a măruntului mafiot Frank Minna. Dar viaţa fără Frank Minna, charismaticul Rege al Brooklynului, ar fi de neimaginat, prin urmare cui îi pasă dacă sarcinile pe care acesta le încredinţează băieţilor sunt… ei bine, nu chiar legale. Însă când Frank este înjunghiat mortal, lumea lui Lionel este zgâlţâită din temelii.
Orfani în Brooklyn este un omagiu adus povestirii clasice cu detectivi, un roman absolut captivant, memorabil în recursivitatea sa şi total fascinant.

Aceasta carte mi-a atras de mult atentia si cu siguranta mi-as dori sa o citesc. Voi ce spuneti despre ea?

11 comentarii:

  1. Am auzit cateva chestii despre ea, dar nu tocmai pozitive. Nu stiu acum cat de buna e, si mie mi se pare draguta din descriere, si sper sa fie asa si in realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Heh, am vrut sa o citesc si eu dar na, mereu apare cate ceva nou si uit. Poate o sa ii dau o sansa in viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa patesc eu cand vreau sa citesc ceva

      Ștergere
    2. Da,stiu cum e,vrei sa o citesti dar apare alta si iti ia gandul de la carte...

      Ștergere
  3. Nu stiam de aceasta carte! nu prea ma atrage sincer!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit de ea, dar nu mi se pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai auzit de aceasta carte.poate o sa mi-o comand.

    RăspundețiȘtergere