Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

miercuri, 24 octombrie 2012

Concurs de fidelitate #2

Pentru ca mi-a placut foarte mult cum a decurs celalalt concurs si pentru ca tocmai ce am primit un dublu exemplar de la o carte pe care o astept de foarte mult timp am sa deschid al doilea concurs de fidelitate ce va avea 2 castigatori:
Locul I primeste cartea, iar locul II primeste semnele de carte si un abtipild cu audrey`s. Va plac? Ca sa va inscrieti la concurs trebuie sa lasati jos un com cu numele adevarat si numele de GFC daca nu sunteti inscrisi prin GFC nu puteti participa. Concursul tine pana pe 20 noiembrie si trebuie sa comentati la postariile intre 20 octombrie-20 noiembrie. Iau in considerare maxim 4 comuri /post

15 comentarii:

  1. Oh gosh ADdadadada vreau.De data trebuie sa o fac cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da ori facem o traba ori nu o mai facem =))))

      Ștergere
    2. Da imi pare foarte rau ca nu am participt cum trebuie ultima oara.Dar acum ma tin de treaba.Multumim de concurs.

      Ștergere
  2. Ma inscriu si eu :D
    Nume: Moroti Cristina
    GFC: Cristina Moroti

    RăspundețiȘtergere
  3. Pauna Oana,gfc:Nastya Paun.multumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma inscriu
    GFC: Alexa Ale
    Marta Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  5. Era sa uit sa ma inscriu! Paun Catalina Cezarina si GFC Paun Catalina Cezarina! Gata! M-am inscris!

    RăspundețiȘtergere
  6. Yay, Suuper. Vreau si eu.

    Ungureanu Oana
    GFC: Oanaaa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Berende Valentina
    GFC: Dragutza Vale

    RăspundețiȘtergere
  8. Bontea Diana
    GFC: Diana Didii

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!Ma inscriu si eu pe ultima suta de metri :)
    Calota Iulia
    GFC:iulia

    RăspundețiȘtergere