Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

luni, 15 octombrie 2012

In my mailbox #19

Astazi am fost foarte frumos primita cand am venit de la scoala pentru ca am primit doua minunate carti una mareeeeeeee si una mai micuta, dar amandoua imi plac enorm si abia astept sa le citesc, desi trebuie sa mai astepte putin pentru ca am altele inainte. Voua va plac?




Thank you so much Marisa. I love that the book is a play not a novel and thank you Kate Mom is falling in love with the cover and me toooo. Thanks both of you for this wonderful surprise

15 comentarii:

  1. is super faine!cand postezi castigatorii de la maraon?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhhh vreau si eu The parfume Gardeeen:((norocoaso:))

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuu, super, sa le stapanesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe, sa le citesti cu placere! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Lectura placuta! sunt frumoase! cel putin asa par dupa coperta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragute sunt,sper sa faci curand recenzie pentru You and Me :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari si lectura placuta! Asteptam recenziile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, Bianca si la cat mai multe carti. Si mie imi place coperta de la ''The Perfume Garden''. E super draguta.

    RăspundețiȘtergere