Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Recenzie In love with the enemy

Aceasta carte mi-a fost oferita de autoare spre recenzie si sunt foarte fericita ca am citit-o. Este genul de carte chic-lit care te ajuta sa te maturizezi. Pana la ultima pagina am stat cu sufletul la gura pentru ca mereu situatia se intorcea cu 180 de grade. Mira este o fata care nu prea a avut noroc in dragoste. Moartea fratelui ei o aduce in sanul familiei, unde intamplari si persoane din copilaria ei ii trezesc sentimente frumoase. Il revede pe prietenul fratelui ei de care a fost indragostita toata viata in secret si afla ca si acesta inca o iubeste. Ar vrea sa fie cu el, dar se simte atrasa si de cel care i-a fost mereu aproape, Aiden, cel mai bun prieten al ei. Afla ca si acesta o iubeste si mai afla si ca amandoi au secrete uriase care ii schimba viata pentru totdeauna si care o pun in pericol de moarte. Este o carte pe care o recomand cu multa caldura pentru ca stiu ca va v-a placea mult.
Ii dau 5 stele din 5. Chiar mi-a placut aceasta lectura usoara si incitanta

5 comentarii:

  1. Si cu, care dintre ei ramane in final? subiectul e interesant, cred ca mi-ar placea si mie daca ar fi in romana

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh gosh,cartea pare superba, si acum chiar sunt curioasa cu cine va ramane Mira.Ma bucur ca ai impartasit cu noi aceasta carte .Mi-ar placea muult sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mai facut curioasa cu cine ramane..

    RăspundețiȘtergere