Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

duminică, 18 noiembrie 2012

Recenzie The Stalker Chronicles

Sinopsis: Sophomore Cammie Bliss has long been labeled a stalker by her peers, but when a cute new boy named Toby arrives at her small town high school, Cammie has a chance to be "normal." Trouble is, she can't really help herself and she's up to her old tricks of "intense observation and following" pretty quick. Making things worse, her younger brother is dating one of the most popular girls in the school, her parents have separated, and her dad has begun to watch their house most nights. Cammie has simply got to figure out why she behaves the way she does, and end it once and for all.

Find out if Cammie is successful in Carley Moore's hilrious and poignant The Stalker Chronicles.


Parerea mea: Am citit aceasta carte in 5 ore si am fost ata de incantata de ea incat tare as vrea sa am timp sa o recitesc. Mi-a placut mult. Este o lectura usoara, potrivita pentru un weekend lejer. Personajul principal, Cammie, este obisnuita sa urmareasca baietii de care e indragostita si face din acest lucru un obicei pana cand Toby, noul baiat din oras o prinde umbland prin gunoiul lui =))) El o ajuta sa depaseasca momentul si alaturi de el si de noul grup de prieteni: prietena ei si iubitul lui, Toby, fratele ei si iubita acestuia o fac sa devina mai increzatoare in propriile forte si mai deschis. Astfel din tinta intregii scoli care obisnuia sa o numeasca Stalker devine o fata normal cu prieteni adevarati si sinceri. Nu cred ca exista ceva care sa nu imi fi placut la cartea asta. Poate doar faptul ca parintii ei nu s-au mai impacat, dar acesta este doar un mic impediment.
Multumesc Autoarei pentru carte si aici e linkul de cumparare . Daca o achizitionati de la linkul indicat de mine aveti transport gratuit si e si la reducere de 22 %. Sper sa o cititi si astept pareri

14 comentarii:

  1. Subiectul e atat de ciudat in cat ma face a cred ca mi-ar place la nebunie. Pare o lectura extrem de lejera si extrem de placuta . Mi-ar place sa citesc aceasta carte . Plus are o coperta asa de simpatica ;]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tot din cauza subiectului,sper sa pun labuta pe ea :)

      Ștergere
    2. si eu...desi acum chiar am multe pe lista 'de cumparat' si nici nu am card ...asta e cel mai nasapa.Oricum mi-a palcut mult recenzia, si nu pare o carte cu un subiect foarte greu.De la un timp ador cartile asta asa/...care dau spre chick-lit!Nu stiu de ce...dar fictiunea incepe sa ma oboseasca

      Ștergere
    3. Ma enerveaza faza cu cardul,pentru ca nici eu nu am :(

      Ștergere
  2. Suna foarte bine, mai ales auzind cat de mult ti-a placut.
    Chiar m-ar tenta sa o citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu Bia ne sugereaza carti bune,si ma bazez si pe ceea ce a crezut ea despre carte cand cumpar o carte pe care a citi-o si ea.Multumiiiim pentru recenziee>:D<

      Ștergere
    2. ce dragut din partea ta multumesc frumos inseamna totul pentru mine sa stiu ca parerea mea conteaza

      Ștergere
  3. Pare interesanta carte,nu am mai citit despre ea decat la tine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac lectruile lejere, ma relaxeaza. e bine daca reusesti sa citesti repede si sa intelegi! e un avantaj pe care il capeti daca exeresezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si mie foarteee mult.Mai ales dupa toate cartile de fictiune pe care le-am citi in ultimul timp imi lipseste o carte in care sa citesc despre o fata care urmareste baieti...Duhh ce as vrea sa citesc cartea...imi aminteste puuuutin de fetele galagher, pe care le-am adorat

      Ștergere
  5. Frumoasa recenzie, mi-ar placea si mie sa citesc cartea asta :)

    RăspundețiȘtergere