Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

joi, 6 decembrie 2012

A venit Mosuuuu:*

Hey, dragilor la mine a venit Mosul. La voi? Ce v-a adus? Mie mi-a adus primul volum din Cele noua vieti ale lui Chloe King, multe haine si dulciuri. Sunt tare fericita. Cum e asta ? In cizmultie am gasit o percehe de cizme? Eu am patit-o=))), dar nu m-a deranjat. Din pacate nu le pot face poza, am probleme cu aparatul, dar vineri sper sa se repare si sa va arat cate carti am primit/ cumparat. Deci acum sunt tare curioasa voi ce ati primit.

5 comentarii:

  1. Nimic ! :] Dar ma bucur ca ai primit ceva scumpo , deasemenea scuze ca nu prea am mai lasat commuri .. am avut niste saptamani incarcate numai de teste si teze si chiar azi mai avem una . >.< .
    Anyway , sa le stapanesti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am primit dulciuri si fructe fiindca ,,mosii" mei i-au slariul pe 14:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai dulciuri,si eu sunt cam in aceeasi situatie ca si Catalina :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine mosul a fost cam sarac si nici nu a adus ce am cerut, dar va compensa maine cand voi merge in cautare de haine de iarna. :)

    RăspundețiȘtergere