Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

duminică, 9 decembrie 2012

Leapsa Celor 7 secrete

Acum ceva timp cititoarea mea Ralu mi-a dat o leapsa de nu m-am vazut in care era curioasa care sunt cele mai mari 7 secrete ale mele. Multumesc frumos si hai sa incepem.
1. Va rog inainte de toate sa nu ma judecati si astept parerile voastre

   1.Secretul meu si dorinta cea mai mare este sa reusesc in viata asta sa sar cu parasuta sau sa fac bungee-jumping.
  2. Mereu am fost atrasa si m-am indragostit de genul bad boy


   3 Sunt lesinata dupa catei, bebelusi si Craciun. Ador sa fac cumparaturi de cadouri si sa le impachetez, sa daruiesc cadouri si cand eram mica am primit un catel in ziua in care m-am nascut care si el se nascuse tot in aceasi zi si am crescut cu Rocky, timp de 12 ani am crescut impreuna si cand a fugit prima oara am plans asa de tare si zile intregi si s-a intors. A doua oara cand a fugit am simtit ca nu se va mai intoarce si nici nu il mai asteptam. Acum un an am aflat ca defapt murise intr-o lupta cu alti caini, dar bunicii nu mi-au spus ca sa nu ma supere.
Asta e singura poza gasita pe net in care Rocky seamana
 
      
     4. Primul meu sarut a fost la 13 ani cu un vecin si tot atunci a fost si primul prieten.
   
 5. M-am sarutat cu prietena mea cea mai buna din acea vreme si nu pot spune ca nu mi-a placut, dar nici nu mi s-a parut cine-stie-ce. Nu sunt lesbi va asigur de asta !!!
    
     6. Plang mult la filme. la cazuri , dar la momentele cu adevarat importante nu prea plang. De exemplu atunci cand am terminat clasa a 8-a, la ultimul clopotel nu am plans, desi multe colege o faceau.
      
 7. Ultimul ...... ador sa citesc carti chic lit mi se par atat de relaxante.

Sunt foarte curioasa ce parere aveti acum si sper sa imi lasati comentarii cu opinia voastra. Dau aceasta Leapsa tuturor blogariilor care o doresc

5 comentarii:

  1. wow! am aflat niste lucruri inedite despre tine:D si te felicit pentru sinceritatea cu, care ai povestit niste intimitati. Pai dorinta mea cea mai mare ar fi sa reusesc sa public o carte. Daca vrei sa testezi inaltimile incearca sa te dai cu tiroliana drept antrenament, eu ma dau cu tiroliana cand ajung la munte si imi place, dar cu parasuta sau bungee-jumping nu am facut niciodata si nici nu as vrea, cred ca am rau de inaltime. Niciodata nu am fost atrasa de genul bad-boy, mi se par prea bad:D. Eu sunt ,,lesinata":)) dupa toate animalele existente, adica pot sa iubesc chiar si un dihor:)), si bebelusi si oameni saraci etc. Am avut un papagal Coco, din clasa intai pana in clasa a 8 si a fost my best friend:(( l-am ingropat cu toate cele:D cuvenite, i-am pus si cruce etc, dar nu am mai vrut sa imi mai iau alt papagal sa-l inlocuiasca. De doi ani de zile aveam impreuna cu iubitul meu, un motanel Leutzu, si a murit anul acesta in septembrie si am suferit fff mult. A murit dupa ce s-a incaierat cu alti motani. Ne-am luat alta pisicuta dar nu este asa deosebita cum era vechiul motanel care ne iubea neconditionat si torcea ca un motoras stricat!Am in plan sa imi iau un ciobanesc mioritic dar inca nu m-am hotarat! am avut si pestisor in acvariu, si broscuta testoasa:D cred ca atunci cand eram mica cresteam si melci:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. In privinta sarutului primul meu sarut a fost cu primul-singurul-si unicul meu iubit cu, care sunt si in prezent:D de 6 ani incoace. Am mai auzit fete care au incercat cu fete, dar eu nu as face asta pentru nimic in lume:D, dar asta nu inseamna ca ii judec pe altii, fiecare face ce vrea! Si eu plang mult la cazuri emotionante! Cred ca am inteles cat de cat cartile chi-lit in ce consta, si le iau ca pe un inlocuitor al unui film, fiindca sunt usor de citit si de inteles. De exemplu in loc sa ma uit la un film, citesc 2-3 ore o carte chic-lit si tot aia este!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm,interesant raspunsuri :).Sincer,si eu vreau neaparat sa sar cu parasuta,si de plans plang foarte mult la filme dar nu si la cazurile umanitare :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca te-am lovit atat de tare cu leapsa, dar ma bucur ca ai facut-o! >:D<
    Interesante secrete.. ar trebui sa ma apuc si eu de citit chic-lit, vad ca tuturor le place. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne ralu cum sa ma lovesti este foarte dragut ca te-ai gandit la mine ma bucur data viitoare nu ezita sa o faci din nou:* ms

    RăspundețiȘtergere