Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

vineri, 14 decembrie 2012

Recenzie Between you & me




     
Aceasta carte mi-a fost oferita de autoare spre recenzie si vreau sa ii multumesc pentru acest lucru. Thanks Marisa. Cartea este scrisa ca o piesa de teatru, ca un scenariu, lucru ce m-a intrigat de la inceput. In carte sunt cateva personaje, dar cele importante si principale sunt Phyre, you si Mia. Phyre este o fata care este pasionata de teatru si actorie si cand marge la cursuri observa ca profesoare ei se schimba si incepe sa o aprecieze si sa se indragosteasca de noua profesoara, Mia. Incercand sa ii atraga atentia acesteia, Phyre se indeparteaza incet, incet de prietenii si persoanele care sunt cu adevarat importante in viata ei. In carte, autoarea a numit-o pe cea mai buna prietena a lui Phyre ''You'', lucru ce mi s-a parut super. SPOILERRRRRR: la sfarsit s-a dovedit ca ''you'' era indragostita de Phyre si din cauza asta era mereu alaturi de ea.
Cartea mi s-a parut ok, ii dau:

3 comentarii:

  1. legatura bolnaviocioasa:D?lesbianism.....nu m-ar atrage!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesanta cartea,ideea cu indepartatul de cei dragi nu e tocmai originala,dar de cea in care cea mai buna prietena se indragosteste de tine nu am mai auzit.Deci cred ca e ok :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place recenzia ta,mla fel si coperta.Imi plac pistruii de pe fata ei.

    RăspundețiȘtergere