Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 23 martie 2013

Coperta zilei #60 + mini-palavrageala

Imi place nuanta aceasta de rosu
Stiu ca am fost destul de absenta zilele astea si imi pare sincer rau dar scoala asta imi ocupa tot timpul. Am de anuntat castigatorii concursului de pe facebook si anuntarea premilor si participantilor de la cel de fidelitate. Sunt mandra de voi pentru ca aveti comentarii frumoase:*
Nu am reusit sa trimit niciun premiu si cel mai probabil le voi trimite in vacanta. Imi cer scuze. Voi ce mai faceti>? eu acum citesc Insurgent si azi am sa incerc sa mai citesc pentru ca sunt abia la pagina 200. nu pot sa cred ca mai am doua carti de citit si termin ce mi-am propus sa lecturez pe luna martie. Voi ce mai cititi?
Mai am de citit Fior si inca 9- de pagini din blink once. In curand voi posta si rubrica mailbox, dar astept sa imi vina un colet cu 3 minunatii capatate la un schimb de carti. Voi ce noutati aveti in biblioteca? Va pup si va las pentru ca am muuuuulte teme, dar voi puteti comenta pentru ca stiti ca eu citesc toate comentarile. App a intrebat cineva daca dau la schimb fior dupa ce o termin, iar eu raspund: nu. Imi pare rau dar tin prea mult la ea. App v-ati uitat aseara la Romanii au talent sau miercuri la Teatru TV? Va rog sa o faceti pentru ca e SUPER;)

52 comentarii:

  1. deci sa o luam cu inceputul, scoala ne mananca sufletul tuturor ...2.Astept cu nerabdare sa vina vacanta , presupunand ca vorbim de vacanta de paste ...sau cele cateva zile de paste .3.Insurgent ..eu inca nu am terminat divergent imi vine sa urlu ...astept de asemenea rubrica cu mailbox ..nimic deocamdata nu am nou ..eu maiam de asteptat ...nu urmaresc emisiuni la tv ...decat foarte rar.un week-end placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa da vacanta din 1-6 mai? la ceea va referiti?

      Ștergere
    2. nop, la asta ce urmeaza cred eu ..adica ..avem saptamana altfel saptamana viitoare moment in care nu se fac ore dar la noi se pun absente sexi chestie , iar apoi avem o saptamana vacanta nu stiu ca ce fapt dar eu ma bucur

      Ștergere
    3. probabil cercuri pedagogice etc, oricum nu mai conteaza, vacanta sa fie! al facultate eu imi iau singura vacanta cand vreau:)) daca vreau si consider ca nu sunt cursuri importante nu ma duc:D oricum trimit ei pana la urma cursurile(mie nu imi place facultatea pe care urmeaza sa o termin dar asta e)

      Ștergere
    4. atunci ai ales ceva ce nu e potrivit pentru tine ...

      Ștergere
    5. Da chiar ca nici eu nu stiu pentru ce dumnezeu e urmatarea saptamana dupa porcaria de saptamana altfel

      Ștergere
    6. Scoala asta ma termina pshic :)) Adica,pe bune,slow dooooown.Gata!!!De-abia astept vacanta.Nu mai pot,m-am saturat de tot invatatul asta.

      Ștergere
  2. M=am uitat la tv. Am vazut teatru tv - aveam nevoie de mult de un asemenea program la tv , in ultimul timp oameni nu mai stiu ce inseamna teatru, nu mai zis de dat banii pentru un spectacol .Si romanii au talent . unii sunt geniali dar altii mor de ras cu ei , ma intreb daca ei se aud si se vad ce fac :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la romanii au talent mai vin si unii care vor pur si simplu sa apara la tv, ce face omul pentru publicitate:))

      Ștergere
    2. yau , cred ca am vazut niste secvente cu o gigel frone in varianta feminina ....

      Ștergere
    3. da...saraca, ea nu avea voce dar era totusi amuzanta

      Ștergere
    4. da sa stii , insa ma plictiseste uneori

      Ștergere
    5. Cel mai mult sezonul acesta mi-a placut cea cu "ham un baiatel" am zis ca lein la aia

      Ștergere
  3. Insurgent ;;) De abia îţi aştept recenzia ;;) Eu am primit Tăcere, Sanctus şi Fata de hârtie şi am citit decât pe prima şi un pic din a doua :D Ştiu cum e cu şcoala, şi la mine e la fel. Teme peste teme peste teme. Nici nu ştii cu câtă nerăbdare aştept vacanţa :) La tv nu măa uit de obicei. Cred că nu m-am mai uitat de săptămâna trecută :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa! De 100 de ani eu caut tacere :(

      Ștergere
    2. si eu am seria ;))...dar sigur va fi undeva vreosana sa o citesti ..poate vei avea noroc aici :*

      Ștergere
    3. As vrea eu . E o serie buna si nu se prea da

      Ștergere
    4. seria tacere ma reducere la tacere, sigur nu imi place:) insa nu acelasi lucru pot spune despre sanctus si fata de hartieeeee le ador, le vreau de mult in biblioteca

      Ștergere
    5. fata de hartie sieu vreau , dar nah ..si eu am toata seria mai putin vol 4 dar nu am citit cae ceva in genul se intalnesc la laboratorul de bio si ...suna cunoscut?e twilight doar ca alaturi de ingeri :))

      Ștergere
    6. de ce toti se intalnesc la bio sau la chimie?:))

      Ștergere
    7. nu stiu ,,vorbesc serios pare ciudat ...

      Ștergere
    8. Mie mi se pare mult mai tare asta decat twilight :)

      Ștergere
    9. Scoala=Teme+Teste+Teze+Ascultari.

      Ștergere
    10. da...bine ca e vacanta

      Ștergere
  4. Pai ...mai avem timp pana pe 9 aprilie la cel de fidelitate,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da dar zilele astea anunt participantii si premile

      Ștergere
    2. de abea astept sa vad premiile, sunt foarte curioasa

      Ștergere
  5. M-am uitat la Romanii au talent,a fost foarte tare!Eu ma bucur ca nu mai am scoala si nici servici cu sefi care sa imi stea pe cap si cu program fix!Dar in schimb am 3 fete pe care le mananca scoala,cea mijlocie este in clasa a8a si are examene,iar cea mica chiar daca are handicap ii o dulceata si o iubesc mult chiar daca nu este a mea(o am in plasament de 10 ani,sunt asistent maternal)! M-am apucat de citit Jertfa de Holly Black dar nu prea imi dau seama daca imi place(inca).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai am aflat o chestie noua despre tine. sa iti traiasca fetele si sa te bucuri de ele pentru ca ai nevoie de mult suflet ca sa faci ceea ce faci

      Ștergere
    2. Asa est , un lucru nou ..sa-ti traiasca fetele , iar ceea ce faci este genial, deoarece multi fac copii si i uita ..pai i tin pumnii celei de clasa a 8-a :*

      Ștergere
    3. Tu faci parte din clasa mamelor eroine . Nu multa lume ia un copil acasa , mai ales unul cu handicap . Din partea mea saru`mana tot respectul!

      Ștergere
    4. tot respectul, si dumnezeu sa iti dea putere, nu multi oameni sunt capabili de un asemenea lucru!

      Ștergere
    5. Eu ma bucur cand exista oameni cu suflet mare ....sa adopti un copil intr-o lume ingrata in care birocratia primeaza si sunt oameni cu suflet rece si incompetenti care fac copii doar pentru a-i lasa la greu ..urasc genul acesta de oameni , adica ..nu contest faptul ca e posibil sa nu aibe o situatie materiala clara ..dar atunci nu fa copii ca sa-i chinui ..oricumstiu ca dragostea e cel mai ieftin drog dar totusi mai cusimt ;))

      Ștergere
    6. ce frumos ai spus-o, dragostea e cel mai ieftin drog, si totusi, daca ne-am contamina toti cu el ce frumos ar fi

      Ștergere
    7. da, doar ca e frumos sa facem ceea cetrebuie ..desi iubirea e un sentiment frumos , trebuie sa ne limitam si sa le facem pe rand ,,

      Ștergere
    8. Da,Romanii au talent are un succes imbatabil cu nicio televiziune la ora aceea.E un show adevarat asta.De-abia astept urmatoarele gale live.

      Ștergere
  6. deci sa o iau cu inceputul, cartea supranatural am castigat-o la un concurs si o astept sa mi-o trimita, daca iti place sti adresa mea de email, si mie imi place coperta mult de tot!
    eu daca nu am facebook nu pot sa vad ce rpemii oferi, dar stiu sigur ca ma numar printre participanti:)), daca ai putea publica si aici premiile ar fi super.
    bine ca ne-ai anuntat ca trimiti premiile in vacanta(?care vacanta? ca eu daca sunt la facultate nu stiu cand se da vacanta in scoli?), ca deja vroiam sa ma iau de nenea postasu ca nu imi aduce coletele:))
    de citit chiar ca nu am mai citit nimic, fiindca am fost ocupata cu alte chestii
    ce mai fac???? FOARTE BINEEEE AM FOST IN VACANTA LA PREDEAL SI M-AM DAT CU SKIURILE SI CU SANIUTA SUPERRRRRR, am fost sambata, duminica si luni, la cabana fulg de nea pe care v-o recomand, e exact la baza partiei(are un pret mai piperat, dar merita, e un hotel rustic), am invatat sa ma dau cu skiurile(noroc ca sunt multi instructori pe partia clabucet pe care vi recomand) si cu saniuta am sarit peste niste damburi de am doare si acum totul:))). Atat eu cat si iubitul meu ne-am relaxat maxim, intr-o atmosfera feerica, am facut niste poze superbe si ma simt un pic deprimata, mi-as fi dorit mai mult:)) dar orice minune nu tine decat 3 zile:). O sa ne mai ducem si in anii urmatori tot iarna, fiindca in predeal nu e frumos decat iarna pe partii! sunt minunate iesirile in aer liber, la munte, noi facem niste iesiri in acest gen de doua ori pe an, insa niciodata nu le-am facut in sezonul de iarna(fiindca acolo e iarna curata, chiar daca din punctul de vedere al anotimpurilor ne aflam in anotimpul primavara). Am cazut, m-am ridicat, m-am distrat, am facut febra musculara mai ales de la clapari care sunt super grei:) zici ca iei pietre de moara in picioare, plumb:)), eu acum am skiat pentru prima oara! a nins a fost frumos, cred ca nu mi-ar ajunge sute de cuvinte sa va descriu cat de bine m-am simtit, si aseara cand am ajuns in orasul nostru, Alexandria:)) toata familia ne-a invinuit de faptul ca am adus fulgii de nea de la munte la noi in oras, fiindca a inceput si aici la noi ninsoarea?!!!! parca nu imi vine sa cred, mai ales ca in judetul Teleorman venise primavara in toata regula!
    eu ii spusesem Rominei ca nu oferi cartea Fior la schimb:) stiu ca ti-ai dorit-o mult
    la teatru tv nu ma uit ca a inceput sa ma enerveze Bendeac, desi inainte imi placea mult de el, acum parca nu mai e ce a fost, insa apreciez ca s-a revenit la un stil de emisiune care mai functiona doar pe postul national pe timpul lui Ceausescu si dupa anii 90, asta inseamna cultura si ma bucura, poate in asa fel vor incuraja tineri spre actorie
    la Romanii au talent ma uit este emisiunea mea preferataaaaaaaa, insa cu rusine iti marturisesc ca vineri seara m-am uitat printre picaturi fiindca imi pregateam bagajele de plecare la statiune si nu am avut timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate cu teatrul tv ma bucur ca ti-a placut si ca te-ai distrat la munte si eu sunt de acord cu tine. la munte e frumos doar iarna. m-ar intresa suprantaural dar nu prea am ce sa iti ofer momentan

      Ștergere
    2. nu-i nimic nici macar nu am primit-o:) nu-i nicio graba

      Ștergere
    3. wow, dar chiar ca ti-a lipsit netul si parca ne-ai lipsit pe aici ;)) ..ma bucur ca te-ai distrat si te-ai descarcat :))

      Ștergere
    4. :)) credeai ca am disparut din peisaj kriss? sti ca eu nu te las la greu:)

      Ștergere
    5. aaa si sa sti ca nu mi-a lipsit deloc netu, am vrut doar as va impartasesc cateva impresii la cald, sa inteleg ca nu vrei sa iti povestesc chestia emotionanta, ei bine cred ca o voi povesti fiindca cel mai important e sa isi doreasca bianca chestia asta!

      Ștergere
    6. Stiu ca nu ma lasi la greu, imi lipseai :)) dasca te-ai logodit da e importat si as vrea sa stiu :)) ..adica e un sentiment frumos ;)) si descarcat ..ma refeream la o eliberare ;)) la o distractie montana ..intr-un fel un loc in care te-ai eliberat de monotonia zilelor

      Ștergere
    7. de logodit sunt logodita de vre-un an cred:)) desi sunt intr-o relatie de peste 6 ani, insa nu a venit inca cererea oficiala in casatorie, este vorba de cu totul altceva, dar momentan nu am timp sa va spun

      Ștergere
    8. e felicitari pentru logodna ;)) ...osa asteptam;)) desi m-ai facut curioasa asa oleaca :))

      Ștergere
    9. E bine ca stii sa schiezi.Nu ma leg de logodna.

      Ștergere
  7. aaa si sa nu uit un lucru important, am stat 3 zile fara internet si m-am simtit foarte bine! as fi putut sa imi iau tableta dupa mine ca aveam si wireless dar am zis clar ca vreau sa uit de internet si de tot:). intr-o zi cand o sa am timp o sa va povestesc o intamplare care m-a marcat din punct de vedere emotional, si care s-a petrecut intr-un loc frumos! eu asa ceva nu am crezut ca exista, ma intreb cateodata de unde primesc unii oameni atata putere, si cat ii intareste dumnezeu! cand o sa vreti o sa va povestesc, daca sunteti 3 persoane de acord, va spun intamplarea, o sa aveti impresia ca e rupta dintr-o poveste trista si emotionanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu vreau . a si app vacanta ma refer la cea care vine peste 2 saptamani

      Ștergere
    2. ms, o sa te imrpesioneze, a peste 2 saptamani? ok e bine

      Ștergere
    3. poate ca ar trebui sa o fac si eu ..sa renunt la net cateva zile ar fi o chestie superba :*

      Ștergere
    4. uiti de tot si de toate, eu as fi renuntat si la telefon, dar na...parintii vor sa le mai dai un semnal ca e totul in regula, si iubitul meu are un serviciu unde nu isi permite sa tina tel inchis chiar daca e in concediu!

      Ștergere
  8. Imi place foarte mult coperta.E un rosu aprins,culoare care imi place foarte mult,este una dintre preferatele mele.Si da,sunt de acord cu Teatru TV care este super.Bendeac face un show supeeerb.

    RăspundețiȘtergere