Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

joi, 16 mai 2013

Melodia zilei #57+ Palavrageala

Inainte de toate vreau sa imi cer sincer scuze pentru absenta mea. Am fost ocupata cu tezele. Mai am de dat doua dar nu puteam sa mai stau departe de voi. Timpul asta mereu e o problema,nu? Ce mai faceti voi? Eu sunt bine am invatat zilele astea si am citit. Mai am putin si termin Orasul Oaselor. Imi e dor de comentariile voastre. Se vede ca e o perioada incarcata pentru majoritatea dintre noi. Am strans mulllllllte carti si abia astept rubrica mailbox ca sa vi-le arat. Dupa ce termin Orasul postez recenzia si continui lectura cartii: Cartea pierduta a vrajitoarelor pe care am primit-o de la Libris spre recenzie si imi place mult. Problema e ca e groasa si are si scrisul acela mic care te oboseste. Cam atat am avut eu de spus si va las cu melodia de azi


3 comentarii:

  1. Uu, ador rubrica In my mailbox, abia aștept să văd pozele. Melodia e superbă, de fapt WT e una din formațiile mele preferate. :X
    Baftă la teze!

    RăspundețiȘtergere
  2. a;tept cu nerabdare articolul acesta

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept mailboxul tau, cartea de la mine cum ti se pare? Sunt in perioada de sesiune si nu prea am timp de nimic

    RăspundețiȘtergere