Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

luni, 24 iunie 2013

Goodbye for just few days

De maine plec la mare, dragilor si acolo, fiindca nu am reusit sa o conving pe mama sa iau laptopul, nu va voi putea fi alaturi asa ca ne vom auzi doar dupa 1 iulie. Am sa mai programez cateva postari ca sa nu se lase totusi panza de paianjen peste blog si mi-ar placea sa mai comentati si voi in aceasta perioada;) M-am gandit sa iau pe plaja pentru lectura Prietenii mei, iubirile mele. O carte despre dragoste si prietenia dintre doi tati celibatari care locuiesc impreuna. Cartea vorbeste despre problemele vietii, Catalina;) Am vazut ca ai intrebat intr-un comentariu si m-am gandit sa iti raspund aici;) Pe langa aceasta o sa mai iau si cartea chick lit Clubul dependentelor de pantofi. Ce ziceti de alegerile mele?


5 comentarii:

  1. Lectură plăcută și să te distrezi la mare! Drăguțe alegeri. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. vara frumoasa si distractie placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie placuta si spor la citit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Distractie placuta si vacanta placuta! Acum am inteles, deci este o drama...daca trateaza problemele vietii! O carte chik lit merge pe plaja, insa daca te duci la mare nu cred ca mai ai chef sa citesti, eventual sa rasfoiesti reviste cand faci plaja! pai daca ai telefon cu wireless sau o tableta cu wireless e mult mai simplu decat sa cari laptopul dupa tine! te duci intr-o zona cu internet de pe plaja si verifici emailurile!

    RăspundețiȘtergere