Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 6 iulie 2013

Maraton de lectura

Pe blogul acesta are loc o provocare pentru cei care se plicitisesc si m-am decis sa particip si eu .
Durata: 8 iulie 2013 - 14 iulie 2013

Şi pentru a vă ţine la curent, mă gândeam că la sfârşitul/începutul fiecărei zile să fac un post cu progresul făcut. 
Pagini citite azi: 
Pagini citite în total: 
Cărţi terminate: 
Am sa postez si recenzii la cartile citit dar dupa 14 iulie cand se vor calma lucrurile;)

Iata lista pe care imi propun sa o bifez in aceasta perioada:

 Marele Gatsby
Chimie perfecta 
Magazinul de sinucideri
Hobbitul
In alta viata 
Jurnalul unui adolescent timid 
Chemarea ingerului

Urati-mi noroc;)

7 comentarii:

  1. Buna idee,cum ma inscriu si eu?Am multe carti in asteptare.Help,please! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai blog? scrii si tu o postare in genu, iti alegi o lista de carti cum am facut eu si apoi dai click pe linkul pe care l-am postat eu aici, unde scrie pe blogul acesta si scrii acolo intr-un comm ca participi si tu cu linkul spre postarea de pe blogul tau unde afirimi ca participi. daca nu ai blog nu ma deranjeaza sa lasi aici intr-un comm cat ai citit tu zilnic in cadrul provocarii

      Ștergere
  2. Marele Gatsby o sa il primesc si eu la un schimb de carti, chimie perfecta e frumoasa, eu in noaptea asta termin de citit si ultimul, roman din trilogie: reactie in lant, o sa vezi ca nu o poti lasa din mana si o vei citi intr-o zi, apoi vei cumpara sau vei face neaparat rost de volumul doi, magazinul de sinucider intentionez sa mi-l cumpar pt ca tocmai ce am citit o recenzie pozitiva pe blogul falleninlovewithbooks al roxanei, care spune ca are un final moralizator, si din cate stiu s-a realizat si o animatie.hobbitul l-am citit yoata lumea e impresionata de roman, numai pe mine nu m-a dat pe spate, mi-a placut dar uneori descrierile m-au plictisit, despre in alta viata nu stiu nimic, jurnalul unui adolescent timid am citit o recenzie pozitiva pe blogul anothersbookworld al lui geani si alexandra, si cred ca e o carte buna, chemarea ingerului e o carte de-a lui muso pe care intentionez sa il introduc si eu in biblioteca mea cat de curand, si nu poate sa fie decat foarte buna. Succes si lectura placuta. Daca ai timp berechet cate o carte pe zi termini repede maratonul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai bagat moderare comentarii?

    RăspundețiȘtergere