luni, 12 august 2013

Recenzie Cartea Viitorului

Multumesc frumos librariei Libris pentru aceasta carte minunata si anume Cartea ViitoruluiLibraria Libris este o librarie online foarte populara in Romania unde gasiti carti in romana, dar si in engleza si carti online la preturi rezonabile.

Cecilia Ahern
All Strada Fictiunii
Paperback
Carte primita de la Libris
15 lei
LINK DE CUMPARARE CU TRANSPORT GRATUIT
316 pagini

Descriere
Tamara Goodwin a avut mereu tot ce si-a dorit. A crescut intr-o vila luxoasa, cu plaja privata, un dressing cu haine de firma, pat cu baldachin si propriul jacuzzi. Cand, pe neasteptate, tatal ei moare, viata Tamarei si a mamei sale se schimba dramatic. Ingropate in datorii, ele sunt nevoite sa se mute la tara, intr-o casuta aflata in curtea castelului Kilsaney. Intr-o buna zi, un autobuz cu o biblioteca ambulanta trece pragul domeniului. Privirea Tamarei cade asupra unui volum legat in piele, cu lacat si incuietoare aurite. Ceea ce descopera acolo ii taie rasuflarea si ii zguduie lumea din temelii...

Parerea mea

Imi doream de atat de mult timp sa citesc ceva scris de Cecilia incat am ajuns sa cred cu tarie afirmatia facuta chiar de autoare : ’’Cartile au puterea de a-si gasi drumul in viata noastra’’. De la bun inceput am fost atrasa de titlurile cartilor autoarei mai mult parca decat de orice alta carte . Simt ca aceasta carte m-a facut mai inteleapta si matura deoarece am inteles prin notiunea de ,,jurnal care prezice viitorul``. Ce putere imensa au cartile potrivite asupra cititorului si cum uneori iti deschid ochi asupra lumii.

Autoarea reuseste intr-un mod foarte placut sa introduca putina magieintr-o poveste de viata , intr-o drama lasand speranta pentru personajul Tamara , care pana la urma va gasi iesirea dintr-un labirind plin cu secrete tradari si msiter. Dupa sinuciderea tatalui ei si sechestrul ce se pune pe casa lor, Tamara si mama ei care pare sa fi pierdut contactul cu lumea reala, sunt nevoite sa se mute la unchiul si matusa Tamarei, Arthur si Rosaleen. Arthur e un barbat tacut, dar cald pe cand Rosaleen este mereu o fiinta secretoasa si seaca, muncind toata ziua prin casa si gatind. Zona in care Tamara se muta este incarcata de mister si parca asteapta sa fie descoperita, cu un castel in ruine si o padure ciudata care trezeste in Tamara un sentiment familiar si de siguranta, cu un baiat cu o biblioteca ambulanta care o poarta pe Tamara in cele mai frumoase tari doar cu ajutorul cartilor si o calugarita foarte moderna=))
        Este o carte pe care nu o mai poti lasa din mana, care te face sa intelegi consecintele unor secrete si cat de mult poti schimba situatia daca te opresti cateva clipe si privesti in inima persoanelor de langa tine.

Citate: