Recenzie Nymphette_dark99

Cristina Nemerovschi
Editura Herg Benet
Carte primita de la editura
29 Lei
338 pagini

Vreau sa multumesc editurii pentru acest exemplar si sponsorizarea oferita blogului meu. EdituraHerg Benet este una foarte buna, care promoveaza mai mult autorii romani contemporani, cu titluri foarte bune in portofoliu si cu altele in pregatire.

Descriere:

“Am 13 ani şi 4 luni. În ghiozdanul meu nu găseşti bomboane pe băţ, nu îmi prind părul cu bentiţă, nu port pantofi cu baretă şi nici rochiţe albe. Fac sex pentru că e fun. Îmi testez limitele şi nimic din ceea ce ai putea bănui despre mine nu este adevărat. Mă cheamă Vicky. Ai grijă să nu îmi spui Victoria, port un cutter cu mine tot timpul.”
***
Rămasă singură în mijlocul Braşovului, fără bani şi fără baterie la mobil, Vicky, o adolescentă de 13 ani, are o noapte la dispoziţie pentru a ajunge în Bucureşti, unde a doua zi este petrecerea de majorat a iubitului ei, Dev, petrecere pe care în niciun caz nu vrea să o rateze. Un TIR opreşte, iar bărbatul pare fascinat de nurii tinerei Lolite, propunându-i o partidă de sex în pădurea de la marginea drumului. Ea acceptă imediat, însă şoferul nu ştie că a făcut o greşeală care îl va costa poate chiar viaţa.
Situaţiile neprevăzute şi personajele întâlnite pe parcursul a doar câteva ore gravitează în jurul atracţiei sexuale şi al aventurilor extreme, al rememorării unor evenimente decisive din trecut şi reflecţii despre persoanele importante care au marcat-o. Fata ascunde totuşi un secret – Întâmplarea.
Live fast, die young, bad girls do it well.
 Parerea mea:
Am descoperit o carte de la care pur si simplu nu aveam mari asteptari pentru ca ma asteptam sa fie una de duzina cu un personaj adolescent putin cam pervers si situatii erotice oarecum absurde. Dar nu, nu am descoperit o astfel de carte. Eu am descoperit Nymphette_dark99, o carte scrisa de o romanca, o carte cu substanta si pasiune. O carte in care eroina de 13 ani, Vicky este o fata foarte matura pentru varsta ei. Vicky provine dintr-o familie aproape destramata, prezenta tatalui este aproape inexistenta in carte, in timp ce mama ei, capra, este mereu in minte fetei aaratand ca o simpla romanca ingrozita de cum ar putea sa se faca de ras in fata veciniilor care sunt mai importanti chiar si decat proprii copiii. Vicky mai are un frate, Tedy pe care il iubeste enorm. Tedy este un personaj pe care chiar si eu il iubesc desi are intentii asasine si colectioneaza briceaguri. Este foarte inteligent si are unele teorii despre viata si populatie pe care nu le gasesti la oricine. Tedy este genul de om pe care-l gasesti foarte greu , unu la un milion.
Autoarea prezinta in paginilie acestei carti modul romanilor simplii de a exista, cu taranoi, analfabeti si manelisti inculti care sunt prezenti la tot pasul. Vedem viata si obiceiurile romanilor prin aceasta carte, obiceiuri care nu ne fac deloc cinste si care ar trebui sa fie schimbate dar cum prostia e din ce in ce mai in forta slabe sanse. Nymphette_dark99 e o carte foarte reusita, care este in topul meu  10 carti preferate si care sunt sigura ca dincolo de scenele de sex va va lasa niste sentimente puternice fata de micuta noastra Lolita si fata de tara in care ea, si noi, trebuie sa traim.

Vicky se decide sa plece de langa Tedy ca sa ajunga in Bucuresti la majoratul lui Dev, iubitul ei si pe drumul munte-Bucuresti are de-a face cu tot felul de barbati libidinosi care o confunda foarte usor cu o prostituata si incearca sa intretina relatii sexuale cu ea fara sa tina cont de faptul ca e evident ca e minora. Nu arata de 13 ani, dar minora tot pare. Dar Vicky are ac de cojocul tuturor si nu ii lasa nepedepsiti chiar daca pe unii ii lasa sa intretina relatii sexuale cu ea.