Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 28 septembrie 2013

City of Bones, secvente de la filmari

Pentru toti fanii acestei serii, dar si pentru cei viitori va invit sa vedeti cateva filmari de la realizarea filmului The Mortal Instruments: City of Bones




Seria este scrisa de Cassandra Clare, in strainatate sunt aparute toate cele  5 volume si ultimul apare in mai, iar la noi in tara doar primele 4. Pe langa cele din serie mai putem gasi in strainatate si The shadowhunters' codex tot de Cassandra Clare.


In Romania au aparut doar primele 4 volume ale seriei la editura Leda

2 comentarii:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum suna aceasta serie, cred ca o sa mi-o iau si eu,dar deocamdata nu am bani alocati decat pentru alte carti pe care mi le doresc si mai mult:D

    RăspundețiȘtergere