Recenzie Ultima Vrajitoare a Transilvaniei: Contesa Aneke

carte primita de la editura
brosata
25 lei
LINK DE CUMPARARE
Editura Herg Benet

Descriere

Alexandra, o adolescentă rebelă, este trimisă de părinți să își petreacă vacanța de vară într-un sat din Transilvania, pentru a fi îndepărtată de o iubire considerată imorală. Odată ajunsă în V., ea este atrasă de poveștile localnicilor legate de o crimă săvârșită în urmă cu mai mult de un veac: contesa Aneke fusese acuzată de incest și vrăjitorie și ucisă în pădure. Alexandra pornește pe urmele contesei, hotărâtă să afle ce s-a întâmplat cu adevărat. Castelul ascunde mistere la fiecare colț… Pe măsură ce fapte și personaje stranii ies la iveală, Alexandra își dă seama că are în comun cu frumoasa vrăjitoare mai mult decât și-ar fi imaginat, inclusiv iubirea ei secretă și interzisă. Va reuși Alexandra să salveze această iubire și în final propria viață, sau va avea soarta tragică a Anekei?
Două lumi distincte se întrepătrund: lumea adolescenților de azi, cu Facebook, concerte rock, tatuaje și pierce-uri, și lumea contesei dispărute, cu intrigi de curte și povești uitate.
Un mistery romance în tonuri întunecate despre incest, superstiții, trădări, secrete, legende transmise peste veacuri.
Parerea mea

Exista unele carti care te atrag pentru poveste, unele care te atrag prin stilul autorului, dar exista si carti foarte bune, foarte bine gandite care te atrag prin ambele metode.  Cartea de fata este incadrata in ultima categorie. Autoarea are un stil unic de a imbina misterul din vremuri contemporane cu cel din alte epoci mult mai fascinante si mai incitante. Un stil unic de a te face sa iubesti personajele bine conturate si de a astepta cu sufletul la gura aparitia unei contese despre care se tot vorbeste si care se pare ca de cateva zile este in mintea personajului nostru principal Alexandra. Alexandra ajunge intr-un sat parca uitat de timp datorita mamei ei care incearca sa o tina departe de fratele ei vitreg Razvan pe care se pare ca il considera mai mult decat frate. Aceasta este atrasa automat de acest sat datorita povestilor contesei Aneke care din multe puncte de vedere se aseamana cu ea. O creatura superioara celor cu care e obligata sa coexiste in sat, o fiinta neinteleasa si judecata pentru dragostea profunda si sincera ce i-o purta fratelui ei, o dragoste care e considerata incestuoasa si aspru judecata. Asa apare contesa Aneke in gandurile Alexandrei, chiar daca nu a fost privita asa de multi.

Ajunge in sat, dupa cum va spuneam si realizeaza ca a picat intr-un loc in care nu prea are cum sa comunice cu lumea. Se vede nevoita sa inceapa o calatorie prin sat, o calatorie ce o va pune fata in fata cu personaje enigmatice care se intituleaza rude de sange ale contesei desi a trecut un secol de la moartea ei, personaje ce te vor face mai curios si mai curios pe parcursul lecturii. Relatia ei cu personajele nu este prea stransa mai ales cu rudele, dar se apropie extrem de mult de vrajitoarea satului si Matthew.  Cartea este un mistery care vorbeste despre incest, superstitii, secrete si legende transmise din generatie in generatie adanc inradacinate in mintile oamenilor creduli. Este o carte care te prinde si pe care nu ai cum sa o lasi din mana, iar sfarsitul este cu adevarat socant. Sigur vei dori continuarea.

Citate: