Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

luni, 2 septembrie 2013

Tacere apasatoare

Hey dragilor s-a cam lasat linistea pe aici si imi pare sincer rau. In ultimul timp am inceput proiecte noi si viata mea s-a schimbat si este in continua schimbare. Cei mai apropiati citititori ai mei stiu ca imi doream de mult independenta si sunt cu un pas mai aproape de a obtine acest lucru. Am sa va povestesc mai multe cand o sa fiu sigura de reusita, dar pana atunci ma gandeam... Ce ziceti sa schimb putin aspectul blogului?
Am cateva idei, sper sa si gasesc materialul. Voi cum o mai duceti?

6 comentarii:

  1. Blogul tau oricum e dragut, dar o schimbare nu strica niciodata :p

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut curioasa, sper sa reusesti ce ti-ai propus <3 Si eu vreau sa schimb aspectul dar nu am starea necesara :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că o schimbare ar fi binevenită, ar da un aer nou blogului. Mult succes cu ceea ce ți-ai propus! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna e bine sa mai faci o schimbare in viata si implicit in blogulet, astept un nou aspect care sa ma surprinda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu stiu ca uneori este ideal sa iei o pauza de la anumite lucruri sa te detasezi, sa cresti, sa schimbi si sa lupti pentru ceea ce doresti, mai stiu ca e o etapa a maturizarii, si ca la final totul e ok, cel putin asta incerc sa fac eu sa iau o pauza de la tot si sa evoluez pe alte planuri .

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt pro! :D Şi aspectul acesta e foarte frumos, dar e bine "să mai schimbi aerul" :D.

    RăspundețiȘtergere