sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Cronica de film: Jocurile foamei: Sfidarea

Astazi, pe nepusa masa s-a intamplat sa ajung si pe la cinema unde, tot pe nepusa masa am hotarat cu niste prieteni sa mergem la Sfidarea. Trebuie sa recunosc ca atunci cand citeam recenziile filmului si impresiile unora aveam senzatia incearca prea tare sa ii faca reclama, avand tendinta sa exagereze. NU E ASA !!!!! Filmul este chiar genial. Este bine sa incercati totusi sa il vedeti la cinema pentru ca nu este nici pe departe acelasi lucru daca il vedeti pe un mic ecran, ca atunci cand sunteti in sala de cinema si sunetul este la maxim venind din toate directiile, iar imaginea este uriasa si indiferent ce ar fi in jurul tau ( cum am avut eu astazi parte de un cuplu de porumbei care parca venisera la cinema ca sa caute un loc intunecate, ci nu ca sa vada o capodopera ) te prinde.

Nu cred ca are sens sa imi fac griji sa nu va dau spoilere pentru ca daca vreti sa vedeti filmul e clar ca stiti in mare despre ce e vorba, mai ales ca e vorba si despre ecranizarea celui de-al doilea volum al seriei. DAR TOTUSI A ANUNT CA IN ACEST FRAGMNET SUNT PREZENTE SI SPOILERE!!!! Cred ca cel mai tare m-a durut in film, desi toate efectele au fost geniale si aveai impresia ca esti in lumea creata de autoare, deci automata traiai fiecare efect la maxim, moartea lui Cinna si modul nedemn in care acesta a fost ucis. Cat pe ce sa plang, dar am zis sa ma abtin totusi=)))))))). SFARSITUL SPOILERELOR
Regizorul a reusit foarte bine sa segmenteze cartea si sa sara peste anumite detalii pentru a reusi sa incadreze in timpul necesar tot esentialul si totodata a reusit sa transmita foarte bine sentimentele personajelor in momente cruciale. Un singur lucru care, personal, nu prea mi-a placut a fost faptul ca am avut senzatia ca in momentele in care Katniss plangea si tipa era falsa. Se poate sa ma insel, sau doar sa mi se para, dar asta a fost senzatia mea. Per total este un film FOOOOOOOOOARTE bun care merita vazut iar si iar si iar si sa o iei de la inceput, pana esti dat afara din cinematograf=))

NOTA 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000