Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

chat box

sâmbătă, 1 februarie 2014

In my mailbox #50

Dragilor, imi pare rau ca postez asa rar si ca sunt nevoita sa incep fiecare fraza cu aceasta scuza si cu promisiunea ca nu se va mai repeta. Am destul de putin timp liber in ultimul timp, dar citesc destul de mult. Nu am mai postat de mult aceasta rubrica si e mai mult ca posibil sa fi uitat cateva carti, dar sper ca nu.

Sa incepem
De la editura Trei am primit urmatoarele carti plus de la Julia Imi amintesc de tine

 De la Libris am primit cartea mea de suflet, Marina
 Printr-un schimb de carti am obtinut Insomnia si de la Catalina Piramidele lui Napoleon
 
Tot de la Catalina am obtinut si tornadele iar urmatoarele 3 carti clasice sunt luate de pe Okazii la preturi foarte bune 

 De la Herg Benet am primit spre recenzie si concurs pt voi urmatorul titlu;;))

Vreau sa multumesc tuturor celor care au facut posibil acest post (Loredana, Giorgiana, Catalina, Teodora&Co.) Multumesc mult si in curand vin si recenzile;)

Voi, cititorii mei dragi, ce carti mai aveti in biblioteca nou?

17 comentarii:

  1. Regatul umbrelor, Mai puternic decat frica si Insomnia sunt pe lista mea de must-read. Mereu se intampla cate ceva cand vreau sa le cumpar si ajung pe "banca de rezerva" :(
    Luna asta nu prea am achizitionat multe carti: Fior si Sovaire de Maggie Stiefvater si Al patrulea de Kjell Ola Dahl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am toate cartile de pe Strada fictiunii pe lista de asteptare, in special cele din sectiunea contemporan.

      Ștergere
    2. Am citit Al patrulea mi-a placut foarte mult dar m-a dezamagit finalul.
      Am citit Fior, la inceput m-a fascinat, apoi mi s-a parut cliseica si fara actiune prea multa, la final nu prea mi-a mai placut, iar apoi i-am dat-o Biancai la schimb, acum ceva timp i-am cerut-o inapoi la un alt schimb de carti dar nu o mai avea:) acum vreau sa mi-o cumpar din nou, daca nu iti place seria ma contactezi, daca am ceva sa iti ofer la schimb poate facem schimb.

      Ștergere
    3. Am terminat de citit primul volum si a fost dragut, putin cliseic si toate alea, dar dragut. Dupa ce am terminat-o ma gandeam sa ma apuc si de volumul doi si m-am uitat repede sa vad cum se termina si parea a fi ceva trist si urat si l-am lasat acolo pana o sa apara si la noi volumul trei (probabil o sa dureze ceva)
      Chiar ma gandeam sa le dau la schimb (nu chiar acum, putin mai tarziu pentru ca abia le-am achizitionat si imi place sa le vad pe raft :)) ) Poti sa-mi spui ce carti oferi si o sa ma mai gandesc. Ok?

      Ștergere
    4. Adresa mea este agnes14181@yahoo.com daca dupa ce le citesti vrei sa le dai la schimb ma anunti, eu deocamdata nu am nimic de dat dar poate nu ma impresioneaza vre-o carte din restul celor pe care le mai am de citit si facem schimbul.

      Ștergere
    5. Ok, atunci asa ramane. Si in cazul in care gasesti ceva ce vrei sa dai la schimb imi poti trimite tu un mail la adresa diana_anaid98@yahoo.com :)

      Ștergere
  2. Am primit un colet de la Libris cu Oscar si tanti roz, mi-am cumparat In cautarea timpului pierdut si Pianista.

    Voiam sa te intreb daca imi poti trimite adresa de mail prin care iti desfasori colaborarea cu editura Trei, vreau sa le fac o propunere si n-am gasit nicio adresa pentru tema aceasta. Mi-o poti trimite aici: stangeorgiana93@gmail.com . Merci mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau de foarte mult timp sa citesc Oscar si Tanti Roz, stiu ca este o carte emotionanta si scurta, iti recomandsi alte doua carti de Eric Emmanuel Schmitt Cea mai frumoasa carte din lume si Concert in memoria unui inger, nu le-am citit dar intentionez, insa am citit numai recenzii pozitive.

      Ștergere
    2. Şi eu vreau să citesc Oscar şi tanti roz, am văzut că nu este groasă deloc, ideea de scrisori către Dumnezeu îmi pare drăguţă şi pură oarecum.

      Ștergere
  3. Sper sa iti placa, cel mai mult mi-a placut Tornadele timpului. Si eu vreau Regatul umbrelor. Si Marina mi se pare interesanta. Manastirea din Parma este o lectura care mi-a displacut total, e oribila si plictisitoare.
    Eu am castigat Fete stralucitoare, Jocul de-a destinul, Fiica pierduta a fericirii, vol 1 Academia vampirilor, Mai las-o moale cu fantomele si de la tine primele doua volume din Jurnalele vampirilor obtinute la schimb de carti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Regatul Umbrelor e o carte bunicica. Nu m-a dat pe spate si nici stilul nu a iesit in evidenta, dar se citeste foarte usor.Am primit de Craciun Mai puternic decat frica si abia astept sa ma apuc de ea.

    Si sunt super curioasa in legatura cu Caietul Roxanei.
    Cat despre biblioteca, nu mai am nimic nou. Nici nu cred ca o sa-mi mai cumpar vreo carte anul asta. Am prea multe necitite si biblioteca este la doi pasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine se intampla la fel, am prea multe carti nelecturate, o biblioteca aproape de mine, singura din oras si un bac ce-mi bate la usa.Deci da multe carti prea putin timp liber .

      Ștergere
    2. Eu mi-am propus sa nu mai am nicio carte din categoria beletristica necitita in biblioteca, asa ca in prezent mai am de terminat Fortareata digitala, Jocul de-a destinul, Fiica pierduta a fericirii, Primele 2 volume din jurnalele vampirilor, Fete stralucitoare si Mai las-o moale cu fantomele, daca am timp din plin in maxim 2 saptamani le termin si ma pot bucura apoi de lecturarea fiecarei carti cumparate, primite sau castigate exact la momentul primirii lor.

      Ștergere
    3. mai laso moale cu fantomele o am şi eu de lecturat, dar nu prea merită...jurnalele vampirilor recomand primele patru că apoi....fete strălucitoare o am şi eu ...cine ştie când mă apuc de ea, dar o ador, adică ideea de-a călători în timp, mă atrage, adică ....

      Ștergere
  5. Eu nu cred ca as rezista un an fara sa-mi cumpar alte carti, oricat de multe as avea necitite. Sunt prea multe tentatii, mai ales ca in ultima vreme au aparut niste carti "delicioase" pe care abia astept sa mi le comand :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu personal mi-am achizitionat luna trecuta cateva carti foarte dragute/ In principiu niste serii necompletate, si Hotul decarti , alaturi de jocurile foamei, am asteptat sa apara editia aceea noua, necartonata , imi plac mai mult pasarile alea . Oricum. Mi-am mai luat si ceva despre Hitler. Frumoase achizitii sa le stapanesti sanatoasa si sa le citesti cu spor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesante achizitiile!! "Regatul umbrelor" si "Imi amintesc de tine" imi doresc de ceva vreme sa le citesc. Sper sa se iveasca ocazia cat de curand! :D

    RăspundețiȘtergere